Det här är Lyckan efter allt man har pluggat!! :D

2009-12-17 @ 12:50:25 | Allmänt

Jag har pluggat såå otroligt mycket! Jag har pluggat heela veckan och stort sett varje dag de senaste två månaderna! Jag har kämpat och på grund av att jag har pluggat så mycket och lagt ner så mycket tid har det gett sitt resultat av det! 

  1. Bra Betyg! På uppgifter och PROV!
  2. Får väldigt mycket tid efter när alla andra inte är klara!
  3. Sitter just nu och skriver inlägg på min blogg i skolan p.g.a JAG ÄR KLAR MED ALLA UPPGIFTER!
  4. Lärarna ÄLSKAR en!
  5. Lärarna vet att man alltid lämnar in i tid och ger en BRA betyg & omdöme!
  6. En känsla som får en att känna sig Nöjd!
  7. Och gör en så stolt, 



Jag ger er ett tips, Gör som jag PLUGGA! lämna in i tid och gör ert bästa! så ska ni få känna den bästa känslan någonsin!   
PussPuss Hörs Sen!

 


Kommentarer
Postat av: får du många mvg

eller?? ;)

2009-12-17 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback