DET SNÖAR!! :D

2009-12-11 @ 15:35:49 | Allmänt

Hej bloggen! Jag är väldigt glad idag för det SNÖAR! :D jag HOPPAS! att det blir MASSOOR med snö! Enda fram till jul och typ dagen efter nyår! :D det skulle vara PERFEKT :D vist?..

DAGS ATT BÖRJA TEJPA!

Idag gjorde jag illa min piercing på idrotten jag skulle hoppa på en trampolin och sen hoppa igenom en ring och typ göra en kullebytta och sen hamna på en stor madrass.. Men jag koncentrerade mig på att bara komma igenom ringen så jag glömde helt bort att göra kullebyttan och så dök jag bara igenom....Då drogs min piercing på madrassen och det började blöda och det värkte o var ganska ömt efteråt och jag satt och tryckte med handen på piercingen resten av timmen, DeT gjorde ganska ont . . .

Efter de sa jag PASS för mig. .

Nu förstår man varför det heter Superman...


 


Kommentarer
Postat av: P

aj ;/

2009-12-11 @ 15:50:15
Postat av: mye

Att det snöar dä och inte här är fuskigt!

2009-12-11 @ 16:35:42
URL: http://myegotstyle.devote.se
Postat av: C

yeeeah snö snö snö!!! Snart mula Jocke! XD

2009-12-12 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback