ELin O ELin

2009-12-26 @ 17:25:18 | Allmänt
Idag gick jag upp halv 9 för att 45 minuter senare ta bussen mot stan för att shoppa. Jag hann aldrig göra ett dinlägg idag.. Det var ganska mycket folk på stan som hade tänkt samma sak som oss även fast klockan var 10 och affärerna nyss hade öppnat. Man måste vara där i tid på mellandags rean då allt tar slut på en gång eller alla storlekar så att säga.. Men det dröjde inte länge fören det var proppat med folk och det blev kaos.. Men vi lyckades gå igenom affärerna vi ville och vi hann köpa varorna som skulle snart ta slut.. :) Det var hyffsad bra rea och jag köpte massa kläder endast på rean! :D  Ändå har jag knappt slösat pengar idag.. Efter det åkte vi till sollentuna centrum och sprang i dom affärerna. Jag lyckades hitta glitter eyeliner som finns exakt likadant med samma färger på make up store, från make kostar de 170 kr/st. glitter eyeliner från lindex kostade 65 kr/st!!! Och det var PRECIS LIKADANT! ... Efter sollentuna hade vi tänkt egentligen åka till kista också men vi struntade i de fär vi kände att vi hade handlat tillräckligt och varit inne på dem affärerna vi ville till :) så vi åkte hem var hemme runt 3-4 då kom pappa och hämtade mig så åkte och käka sen nu är jag hemma och ska ta ett varmt bad och kolla igenom mina köp ;) Ha en trevlig kväll! Hörs sen! PussPuss

Tyvär blir det inga bilder från mina köp för att det blir för mycket bilder då :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback