funkade ej!

2009-12-30 @ 23:22:49 | Allmänt
Imorse när jag vaknade slutade bredbandet funka av någon anledning innan jag hade gjort klart blogg inlägget.. Sen kom Max runt 1-2 jag höll på att fixa klart mig för vi skulle åka och handla middag tills imorgon! Vi åkte till maxi och handlade för fullt det var väldigt kul  vi är bra på sammarbeta ;) Efter vi hade ätit klart åkte vi till centrum och åt middag med pappa på Kinan :) ( ja jag vet jag är stamis kommer dit minst en gång i veckan och äter).. När vi hade ätit klart åkte vi hem och packade upp all mat och satt det i kylen. Sen åkte jag med Alicia till Kista hon ville ha hjälp med att köpa en klänning tills imorgon så klart det blev massa annat till, Smink, smycken, underkläder,.. Allt ska passa och se bra ut ;) När vi hade handlat klart och allt hade stängt drog vi till donken och köpte läsk båda hade blivit väldigt törstiga efter dagens Shopping. När vi hade ätit klart kom jag just på att något fattades det var mina vantar Åhnej! Det var egentligen mammas hennes kompis hade gjort dom och dom tillhör en halsduk som också är gjord.. Dem var vääldigt fina och söta.. Väldigt speciella. (Fail jag vet). Så jag ska ringa och kolla efter dom imorgon.. Toppen jag hade annat att göra.. Men allt är stort sett klart och väl planerat så de hinner jag nog med.. Nu har jag precis kommit hem och ska fixa lite ta fram allt o.s.v ;D Hörs sen! PussPuss

En Söt bild på oss.. Jag längtar trots allt efter sommaren..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback