Go kväll bloggen!

2009-12-19 @ 23:25:57 | Allmänt
Hej nu har jag kommit hem från jul middagen det var väldigt trevligt och kul! Det var vääldigt vågigt på sjön så många spydde på båten... stackars en kvinna som var med i vårat gäng hon spydde när vi satt och åt (stackarn) tur var så satt jag bordet framför med ryggen emot men såg just det.. just det ögonblicket... tur hade jag ätit klart och satt och vila maten mådde själv lite halv dåligt .. Efter maten gick vi upp på däck (jag, Max, alex,tim, my & resten av companiet) killarna sprang runt på däcket och gled runt det var grymt halt.. Men jag stod som bambi på hal is där ute ( hade hööga klackar) så jag stannade inne och såg på när Alex halkade och gjorde illa sig hahah Det var lite av kvällens händelser :) Nu ska jag ta det lugnt ikväll och ha mys med Max :) Här lite bilder från båten-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback