Godmorgon!

2009-12-12 @ 12:54:44 | Allmänt

Gårdagen blev lite rörig hehe .. Jag träffade några tjejkompisar och vi åkte och fixa lite grejer sen blev det inte som vi hade tänkt oss.. Det sluta med att jag drog till annan och var med några andra ist, sen drog jag därifrån till ett annat ställe och hamnade på en fest .. dock med lite äldre människor än mig. Men det var väldigt roligt! Jag stannade där ett par timmar egentligen skulle jag bara åkt dit och hämtat en kompis, men vi drogs in där och hade väldigt kul =).. Efter det drog jag hem ,jag var hemma 03.30 ungefär hehe.
Jag tappade min mobil igår i kompisens bil som jag dock märkte försent, när jag kom in... Jag försökte få tag på kompisen men utan resultat. Jag fick sova utan mobilen istället och hämta den idag men mamma gjorde de åt mig så det var väldigt skönt att få tillbaka mobilen innan jag vakna upp :). Jag kunde inte sova utan min mobil jag vaknade flertal gånger och hade panik, jag ville bara ha min mobil igen ... Stackars mig hahah

Nu ska jag vänta på att pappa ska hämta mig sen åker vi och hälsar på farmor :)


Kommentarer
Postat av: M.

naaw stackare !:P <3

2009-12-12 @ 14:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback