Mys

2009-12-29 @ 23:20:50 | Allmänt

Nu sitter jag och myser framför tvn medan jag också håller på att fixa mig naglar. Jag har precis tagit ett skönt bad med massa varme ljus som är väldigt avslappnande :) Jag ska snart sätta på Twilight hade jag tänkt ;)

Robert-Pattinson-Hairstyle.jpg image by suwarnaadi 

Man är bara Kär i honom i filmen.. Vill inte ens förstå att han är någon jag verkligen inte skulle gilla i verkligheten.. Vill ni veta varför?  

1. Han duschar inte, så att t.o.m dom på inspelningen inte vill jobba med han för han stinker! (Usch)
2. Han ser inge bra ut
3. Han är bara fin p.g.a hans blickar i filmen
4. Han är soffpotatis!
5. Han verkar ej vara en speciellt bra kille sån som tjejerna drömmer om i filmen

Sry Om jag sa något dumt. Men det är sanningen...


Kommentarer
Postat av: 3s

True story,true story. han är ÄCKLIG! förstår inte vad alla ser i honom. ^^

2009-12-30 @ 00:15:14
URL: http://wantashortname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback