NYÅR idag :D

2009-12-31 @ 11:40:14 | Allmänt

Godmorgon! egentligen skulle jag ha vaknat klockan 10 vilket jag gjorde, klockan ringde men jag somnade om jag var så trött och det är jag fortfarande. Men nu har jag vaknat upp ur min skönhets sömn! (Nån gång måste man ju vakna) Min Prins kom och kysste mig  jag vaknade upp efter 100 år 10 timmar! Nyss har jag ringt och kollat efter mina vantar jag tappade igår haha dom fanns där jag trodde! :D vad bra. Idag kommer det inte bli speciellt mycket uppdatering då jag kommer ha fullt upp! men allt är ju stort sett klart så :) ska bara städa och fixa lite detaljer sen är de klart :D! Min nyårs klänning kommer jag inte visa upp här idag! ;) den kommer ni få se på bilder imorgon! ;D


Som ni ser är allt klart! nu är det bara jag som ska vara klar också! ;D


Kommentarer
Postat av: F.

Gott nytt år på dig!

2009-12-31 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback