Stan igen..

2009-12-27 @ 14:11:53 | Allmänt

Idag gick jag upp tidigt igen, fast en timma senare. Jag blev tvungen att åka till stan igen för att byta ett par byxor jag köpte igår och även en bh som var för liten. Byxorna köpte jag på åhlens och när jag kom dit fanns det bara två byxor kvar! Tur var båda i en storlek jag kunde ha fast det var en storlek jag helst såklart ville ha! De var tur att jag var där precis när det öppna klockan 11. Annars hade det inte funnits något kvar.. Eftter det gick jag och böt min bh där hade jag lika tur de fanns en som passade :) när jag hade bytt allting gick jag och kollade lite själv i affärerna om jag hade missat något från gårdagen. Nu är jag hemma och ska packa ned det sista för jag ska åka till gävle sen till Max mamma :) Hörs sen! PussPuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback