Tarzan och den förlorade staden.. VILOPAUS! tröttaste... film!

2009-12-12 @ 16:11:52 | Allmänt

Nu är man tillbaka hemma igen efter varit ute en sväng med pappsen, det blev ingen farmor.. Vi tog en snabbis förbi teatergrillen i centrum för jag kände mig lite hungrig. Det var en barn familj som satt där med tre små barn det minsta kanske 1-2 år gammal slängde ner sin dricka på golvet så då blev det skrik.. ajaj jag som redan hade ont i huvudet.. 
Jag läste i tidningen idag om människor som är riktiga barn hatare som inte vill att man tar med sig barnen på cafér och restauranger.. Och inte heller tåg och bussar! väldigt idiotiskt om man frågar mig .. Jag förstår inte hur Såna ego männsikor kan säga något sånt bara för dom själva inte har barn och kan förstå glädjen med det heller... Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: P

barn!

2009-12-12 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback