bra eller?

2010-04-14 @ 09:27:06 | Allmänt
Bra antar jag, idag skulle jag ha haft samhäll i två timmar men den va inställd? det stod inte iaf men efter en kvart gick klassen. Man vet inte om man ska tycka de e bra eller dåligt skönt utan men surt när man kunde fått sova i två timmar till -.- ... Men men man ska inte klaga!

Igår åkte jag massa moppe och var med mickis o hennes bröder/kompisar o spela fotboll.. men jag var inte med så mycket... Sen var jag med mickis hela kvällen vi såg på Desperate tillsammans :) Skönt att bara få vara nån dag, det är alltid massa plugg eller jobb..

Idag ska jag jobba iaf.. tråkigt att inte få njuta av vädret men de ska typ vara fint väder hela helgen så :)


ha en trevlig dag!

Puss  

                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback