En låång dag..

2010-04-25 @ 22:15:51 | Allmänt
Imorse vaknade jag och kunde knappt prata.. var hes o jah ... Jag blev orolig att det inte skulle bli så mycket bättre och jag inte kunde jobba, men tur försvann de sen. Jag har jobbat från kl: 14.00 - 20.30 Nu är jag ganska trött.. Det gick bra idag hade mycket sällskap och tiden gick fort :) mycket fortare än vad jag trodde den skulle göra idag. Jag ska även försöka jobba så mycket som möjligt nästa vecka förhoppningsvis måndag- torsdag.

Min mobil har jag fortfarande problem med så använder just nu två mobiler, bli inte förvånade om jag är iskall på sms.. Min andra tele är väldigt jobbig att skriva på ^^


NU ska jag se klart Wallander :) hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback