Gårddagen..

2010-04-04 @ 14:39:31 | Allmänt
Igår drog jag och Alicia till Pernilla, vi var där hela kvällen och några andra kompisar var där också. Jag lyckas alltid träffa männsikor som jag är "bekanta" med oavsett vart jag än är. Nu hade vi träffas en gång tidigare för nästan exakt ett år sen på en fest hos en kompis där vi hade haft fest flera dagar i rak. Vi hade inte ens snackat tididgare och ändå kände vi igen varandra.^^ Ibland träffar jag folk som jag går i samma skola med fast jag har aldrig sett dom tidigare jag går i en ganska stor skola där man träffar folk man aldrig sett förut. Eller tänkt på rättare sagt ;P .. Det e kul :) Jag och Alice tog bussen 3 på natten, nattbussen mot stationen. Sen skulle alicia gå hem och jag tog nattbussen hem med Max som jah mötte på stationen. Vi kom hem vid 4, när vi hade preis laggt oss vid 5 så kommer brorsan med sina kompisar sen jah... ena sov i min säng och typiskt nog så spydde han ner min säng så dom fick ta reda på de där idag ... kuul,.. Nu ska jag och fröken Alicia ta en promenad. Jag måste bara påpeka att HON ÄR DEN SKÖNASTE MÄNNISKA; INGEN KAN VARA SÅ ROLIG SOM HON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback