Godis förbud!!

2010-04-12 @ 10:02:06 | Allmänt
Jag har glömt att säga att jag och Max får inte äta godis, dålig mat och dricka läsk på en månad! Jag har försökt det förut och då har jag glömt bort förbudet och kommit på de när jag ätit godisen och då det har blivit försent att spotta ut ... :/ knepit. Men nu måste jag klara de!  Jah kommer göra de och jag hoppas Maxen har en lika bra inställning som jag ;) Man måste ju börja förberedda sig inför beach 2010! Om det går bra den här månaden, då lär jag också ha börjat tappat sötsuget efter godis då kommer jag att försätta! :)


obs! Jag säger inte att jag är tjock utan behöver bara komma bort från beroendet!

Mitt favorit godis som jag kommer ha vääldigt svårt för!

Mmmh.. Maaaraboou


 

Läsken!




Kommentarer
Postat av: M.

Cheeseburgare ingår ej i detta avtal !

2010-04-12 @ 14:22:22
Postat av: Johanna Lillis Eriksson

Men lilla Bella, sprite är inte gott! ;)

2010-04-13 @ 14:57:51
URL: http://flickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback