Gokväll...

2010-04-26 @ 22:40:46 | Allmänt
Nu är jag hemma från jobbet trött som satan! jag måste plugga geografi nu tills provet imorgon känner mig inte taggad... Tror inte många är speciellt förberedda de är ganska mycket...

Idag på jobbet hade jag tur Hang jobbade så blev inte ensam iaf då kunde vi som vanligt gå och käka våran sushi på söder, 30 sekunder från jobbet :)

Idag skolkade jag, det händer inte så ofta men idag blev det så kände inte alls för att gå på spanskan och vi har precis haft prov som jag inte gjorde.. Det var dessutom såå fint väder så umgicks hellre med tjejerna ett tag innan jag åkte till jobbet..

Jag har massor att göra den här veckan bl.a Plugga och jobba och Nu måste jag köpa både en bra och  påkostad digitalkamera och en mobil- den billigaste och bästa.. På sommaren sliter man ut mobilen som mest såå det får bli en av de billgare sorterna :) En iphone som var tänkt från början skippar jah nog nu när jag har sett att de flesta Iphonde 3gs som man låser upp för att ha comviq blir knas såå .. Jag väntar tills efter sommaren då teknologin har gått framåt på mobilerna ;D,...



SOV GOTT!


 

Snart är det dags för Gräsö! :D



IMorgon ska en random brud köpa min Replay skor! :D

Skitsnygga jag vet, använda 2 gånger men dom e förstora..

Köpta i Mallorca med Max, 700 kr, strl 36.

Söta!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback