Imorgon JÄRVSÖ!! ;D

2010-04-08 @ 00:41:16 | Allmänt

Innan jobbet drog jag till mickis en stund. Vi höll mest på med hundarna och hon visade mig att det GÅR INTE för schäfer valpen Smillan att gå sist utan deras andra lilla hund Bella måste göra de annars blir Smillan TOKIG! då menar jag de hon blir helt galen, hopar, biter i benen, skriker ojah helt cp.. ^^ Jag och mickis hann inte gå speciellt långt innan jag inte orkade mer.. Efter de åkte jag till jobbet, idah hade vi också möte de gick bra.. Idag var det ännu en rolig dag på jobbet, med massa larv och jah.. Det är en tidsfråga innan chefen säger åt oss att vi inte får jobba tillsammans.. ^^ När jah kom till hem stationen hämtade Älskling med igen o skjutsade med till mickis sen var jag där ett tag, sen kom Majs o skjutasde hem mig så har vi suttit och pratat om massa saker :) men nu är han påväg hem o jag håller på och tar fram lite grejer som ska med till Järvsö imorgon =) Jag ska åka med max o hans mamma o hennes familj.


Hörs sen! PussPUss



Jag Max i Romme med skolan.. Senaste gången vi åkte skidor tsm :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback