Inte ett Sk*t!

2010-04-05 @ 19:02:21 | Allmänt
Idag har jag verkligen inte gjort nåågonting! Bara varit med Max och sett film o tagit det lugnt.. Ovanligt. Men ibland är det bara såå skönT! Det är inte ofta de händer men idag var det ett sånt skit väder och det är sista dagen jag är ledig, imorgon ska jag jobba igen. Det är fortfarande röd dag så varför inte bara ligga inne heela dagen passa perfekt att göra de idag! Det har varit sånt fint väder hela helgen och jag har gått upp rätt tidigt, jag har iaf uttnyttjat det fina vädret! Så idag kände jag bara för att soova och ta de lugnt. Ikväll blir det annat då får man se vad som händer.


För första gången har jag ingen aning om vad jag ska göra..


Hörs sen! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback