man lär sig av sina misstag..

2010-04-15 @ 22:06:09 | Allmänt

Stackars älsklingen... Han har sån otur.. de e mitt fel han skulle aldrig varit såå underbar och hämtat mig från ridningen då skulle de aldrig skett..


Idag kom jag hem från ridningen vid halv 8, då hämta max mig och va med mig en stund.. Medan den stunden hade han var inne hos mig hade han inte satt i handbromsen och växeln ordentligen, eftersam vårt hus ligger i en backe hade han ställt bilen på sidan o den hade rullat nedåt in i en betong vägg typ så bilen blev lite förstörd.. stackarn..

Nu har precis en kille ringt från min audition för en film jag ska komma till på söndag.. De blev lite ändrad tid o lite sådär :)

Nu ska jag käka lite.

Hörs sen! pusspuss


ps. idag till ridningen fick jag och Kattis åka en spe. buss, En dubbeldäckare.. tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på den coola bussen för min mobil håller typ få dödsryck eller något sådant.. hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback