Måndag- Leediig

2010-04-05 @ 14:56:31 | Allmänt
Igår slutade internet funka som vanligt.. Så det blev inga fler inlägg. Jag träffade iaf Alicia en stund vi var ute o gick lite o lekte med hundarna då såg jag också att blommor hade kommit upp! det var verkligen jätteskönt väder igår. Efter att jag träffade alicia gick jag hem och fixade mig för att åka på påskmiddag hos Max farmor, de va jättegod mat!! Det var jättetrevligt. Igår kväll var jag och maxen bara hemma och såg film, första dagen på de här lovet då jag inte dricker.. Vi åkte också runt med bilen o körde lite folk. Mycket mer en så hände det inte ;P

Idag är jag ledig igen så jag ska ta det lugnt idag under dagen sen ikväll får man se vad som händer :)

Hörs sen!


lite bilder från alicias trädgård:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback