Skön dag /Otursdag

2010-04-07 @ 00:45:14 | Allmänt

Idag började dagen händelserik och riktigt skönt. Fint väder ojah.. Jag åkte in till stan och mötte Sara för att gå på stan med henne ett par timmar innan jobbet. Jag skulle kolla på nya conversen typ ljus blåa eller ljus gråa helst. Men ingen fans i min storlek sen hitta jag ett par vita i min strl så det blev vita, jag ska nog köpa dom ljus blåa sen dom va jättesöta!

Efter det gick vi till Nk för aatt jag skulle kolla på en goose väst men de fanns inga dom får dom endast in på hösten... jahap.. fail. Då blev man  2000 kr rikare då.. Efter de gick vi och fika då kom den nya tjejen som ska börja på jobbet och fika med oss också sen drog vi o köpte en piercing till bröstvärtan till mig därefter tog vi tunnelbana till jobbet, jag var på ett riktigt bra humör, alla roligt folk var där idag o de va skit kul men sen gick det skit på jobbet och jah... mer orkar jag inte berätta... Jag, Sara och Sofie (den nya tjejen) Gick och åt sushi då blev jag på eyy bättre humör iaf och det blev en timmes rast! då blev inte chefen så glad på oss... menmen.. den behövdes iaf.. 

När jag äntligen fick sluta åkte jag hem och Max kom o hämtade mih på stationen och Rhode o Elin som jag skulle gå en promenad med, men skulle bara hem och byta jacka. vi gick promenad i typ 1-2 timmar och nu har jag kommit hem.

 Imorgon ska jag träna med Mickis o Andreas sen kanske fika i stan med några kompisar innan jobbet. 




MINA NYA SKOR!







Fikaaa




Jag tog Espresson med Hasselnöt sirap, grädde och chokladsås SJUKT god!


Kommentarer
Postat av: jessusja

trodde du skulle skriva om mig...din jääävel.

2010-04-07 @ 01:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback