Snel hest eta kaka dricka lesk

2010-04-23 @ 13:48:49 | Allmänt

Hej bloggen! Nu har jag kommit hem från skolan, ganska jobbig dag med tanke på att jag är så förkyld och har gått o använt all skolans papper till min neeSAA. ... Menmen tänkte nästan gå hem blev lite drygt.

Nu ska jag ta de lugnt ett tag o fixa lite saker (som vanligt) :) MIn lön har kommit idag! :D;:D så ska hämta ut en del av den för att spara lite i min spargris...... Jag ska försöka hitta en grym digitalkamera också som jag ska köpa! i helgen förhoppningsvis om jag har tiden:)   Ikväll blir det nog hem till en kompis i stan med några tjejkompisar därifrån (: Vi ska sitta hemma hos Fati och dricka lite vin o ha lite mysigt. jag ska ta de lugnt ikväll med tanke på att jag ska rida imorgon 10.00 sen direkt efter de hem och fixa mig för att sedan gå på ännu en film inspelning :)


Hejsvejs!! ha en fortsatt trevlig dag. Hörs om ett tag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback