åter till vardagen..

2010-08-24 @ 22:13:22 | Allmänt
Igår fixade jag klart min moppe jag satt fast min reg. skylt, köpte nytt lås, beställde backspeglar och gjorde rent den. Jag har själv inte gjort så ´mycket på moppen utan det har varit Pappa och Johan som har hjälpt mig! tack! (: de enda jag väntar på just nu ör mina backspeglar!
 Efter jag hade gjort klart min moppe så var jag med mickis hela kvällen..


Idag var det inga lektioner det var bara massa info sen fick vi gå hem, men imorgon börjar vanliga schemat.. Idag var det också första gången jag såg mina betyg :) hyffsat nöjd..  Efter skolan träffade jag mickis A sen åkte jag till jobbet. Wielma följde med till jobbet idag också! Det gick jättebra! ;D Dock inte första gången men sen hon var jätteliten.


Nu ska jag förberedda inför morgondagen i skolan!


HA en fortsatt trevliig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback