bra helg!! :)

2010-08-15 @ 22:56:06 | Allmänt
I fredags så badade jag och max hela dagen i flera timmar poolen. vi hade as roligt! :D På kvällen var vi hos mig och kröka. 

I lördags var jag med Max, Calle och mickis vi åkte tll Särsta badet och badade där under dagen deet var kuul (: Sen åkte vi och handla inför kvällen då jag hade kräftskiva! :)  Det blev mycket mysigt! Efter kräftskivan åkte jag, mickis och Johanna till Sigtuna för att gå till Farbror Blå och möta Alex och Simon. Vi stannade även kvar där sen det var mycket folk och många man kände! Alltid lika kul.

Idag har jag varit på jobbet det gick kanoners men jobbet var heelt dött inga folk. två st! gamlingar som jag fikade med men inge mer :) sen var jag heeelt slut när jag kom hem. Men var tvungen att gå ut direkt för att möta mickis och gå till pappa som hade köpt en parfym jag velat ha länge men aldrig köpt den för att jag har 50 st parfymer!! men men.. Man kan aldrig få för mycket av parfymer ;)



D&B    Den oemotståndliga 679kr 100 ml på Kicks!




LÖRDAGS!  Kräftis














På natten när det bara var jag, mickis och Johanna kvar och vi bada :) Hos mig.


Först Poolen








Sen Blev det BUBBELPOOLEN










Som ni har sett så är jag brunett nu! :)    Vad tycks? ;)

Kommentarer
Postat av: Sötis!

Alltiid lika fin... :)

2010-08-16 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback