en lugn kväll..

2010-08-04 @ 01:17:36 | Allmänt

Idag har jag varit med mickis vi träffa frida och sandra en stund sen gick vi hem och mickis följde med hem till mig för att hjälpa mig laga mat^^ men maten smakade ändå skit - hon gick hem för tidigt ;p ... Jag gjorde bea sås med pommefrites och korv... såsen smaka mest smör (USCHA) den åt jag inte.. pommefriten tog jag ut för tidigt (orka inte vänta) korven smaka bra :) ..

Ikväll så har jag vart med Tone och mickis vi försökte sätta på KARATE KID som inte har kommit ut på bio än men ljudet lyckades inte funka ;( Såå vi såg på THE WEDDING SINGER.. den va ganska kul ^^

Nu sitter jag hemma och tråkar för mig själv första tråkiga, ensamma kvällen på hela lovet... Meen tänkte lägga mig tidigt vända tillbaka på dygnet... meeen får se hur de går ;P Jag kanske drar ut med alex o dom sen ist. (:


IDAG har jag också bränt mig på en GETING! :'( TYp andra gången i mitt liv.. En gång tidigare när jag var liten då jag satt och lekte på en hög med brädor där under låg ett stort getingbo... då min napp ramla emellan och jag skulle ta den då blev jag biten... hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback