FINA NAGLAR!!!

2010-08-12 @ 23:45:20 | Allmänt
tja bloggen! nu har jag inte bloggat på ett tag. Jag har vait upptagen! :)

igår åkte jag båt hela dagen med Maxen& WIelma, systern&pojkvänen och max pappa. Det var såå kul! :D hade verkligen längtat att få åka båt! och i ett sådant väder! såå härligt var det (: Under kvällen var jag bara med älsk<3



Idag har jag fixat mina naglar! dom blev såå sjukt fina! Ska man ha fina naglar så kostar det..... Men jag brukar alltid ha snygga så för mig får det kosta va de vill.. :) 


MIN DESIGN!   Gelé!

grymt.





Wonderfult!!


Medan jag vänta på min tur gick jag och köpte en leopard bikini ;)






Nu har maxen kommit såå :)):. 



HA EN TREVlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mums

MUMS!

2010-08-13 @ 01:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback