Första dagen i skolan med schema

2010-08-25 @ 18:25:00 | Allmänt
Idag har var det första dagen i skolan efter sommaren vi hade lektioner. Det var ganska jobbigt stressigt och har redan fått läxor som jag ska börja plugga på idag..... Efterskolan åkte jag till UM för att prata om min stav jag ska snart ta ut.. Det känns bra och hoppas de blir lite förändringar då...

Imorgon får vi våra datorer :D Det kommer nog underlätta en hel del hoppas jag :) 




Nu ska jag plugga lite, som tur är har vi fått timmar i skolan där det är obligatorisk att vi ska vara där och plugga med de vi ligger efter  i os.v. ´då kommer man få något gjort också och kanske inte behöver plugga lika mycket hemma :)




Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback