Heelt borta..

2010-08-08 @ 17:22:47 | Allmänt

Idag drömde jag nog äckligaste drömmen på länge... jag brukar drömma ganska sura drömmar men den här var nog störd..


Idag har jag vaknat flera gånger under morgonen ÅH vems fel kan det vara.. jo Wielmas.. hon har varit bara för jobbig under morgonen.. levde runt i rummet och försöker ha sönder alla mina nya kläder.... Men men... Det slutade med att jag vakna sista gången kl 13.00 och gick upp då ..  Idag var det tänkt att jag skulle jobba.. eller egentligen inte för att jag sa till chefen att jag skulle komma tillbaka slutet på månaden. Och jobbet öppnade idag. Jag har saknat jobbet så jag ville komma tidigare MEEN det orka jag inte iaf :p får komma i veckan ist! :)
Idag har jag övningskört (något vettigt har man gjort iaf)... Så det gick bra :)


igår åkte jag till väsby med Kattis till L. där man har vart några gr tidigare.


Nu ska jag städa ordning i rummet lite sen ska jag gå till mickis :)






HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback