mjo....

2010-08-07 @ 17:47:46 | Allmänt
JAHAAA... DÅ var mammsen och hennes pojkvän hemma då! VET NI VAD jag har då varit ensam hemma i EN OCH EN Halv vecka! :D:D GISSA vad som då har skett i det här huset mjo....... Tänk lite....  KUL. Igår städade jag en del och idag har jag städat massa... Nu är det t.o.m finare än när dom  åkte! xPPPP Jag har varit så duktig! :D
MEN snart blir jag ensam igen! (=

Dessa dagar då jag inte har bloggat har bestått av MASSA shopping! IGEN! Jag vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag har spenderat på kläder.. Idag var jag också och shoppa.. eller nje jag köpte en PEAK PERFORMANCE tröja på NK. 1200kr dock rea nu me 40 procent.. Sen försökte jag hitta lite mer saker kollade bland annat på Ralph Lourent tröjorna (dock redan fått 2 st av pappsen) Meeen jag älskar dom. Meen hitta ingen jag ville ha.... jag köpte piercing kula till min piercing som jag hade tappat ena kulan på... Sen var det dags att skynda hem då jag hade mer att städa och mammsen ringde och sa att dom skulle komma om 2 timmar när vi var mitt uppe i shopping på Nk. Jag hade egentligen tänkt köpa lite mer...





Jag bjuder på denna..

Alla kläderna köptes igår :) Från Gina T.





Jag mickis och Frida






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback