pengaar!!

2010-08-29 @ 22:37:22 | Allmänt

Jahapp  det har inte blivit några inlägg denna helg.. har haft mycket annat för mig ;)

Idag har jag jobbat, Har aldrig tjänat så mycket pengar som jag gjorde idag ... Flera hundra i timmen! Imorgon ska jag jobba igen då ska jag dubbla de jag tjäna idag! Vet hur systemet funkar nu så det är bara att köra på! (:

Idag hade jag turen då Älskling kom och hämtade mig på jobbet :) åkte enda in till stan för att hämta mig! <33 Sen hade mamsen hyrt Shutter Island som vi kolla på.. Den var ganska spännande sen vände det och filmen blev knaas dock fattade jag allt men den var ändå "inga kommentarer"

Imorgon är det skola igen, och i helgen har jag shoppat IGEN! J*vlar.... Jag köper kläder heela tiden... Att jag inte ens orkar lägga upp bilder på bloggen på allt jag köper hela tiden.... Men men.... Bilder kommer snart.




Det här är bilder på mig och Max från hans mammas bröllop :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback