-24 grader kallt ute!

2010-12-22 @ 22:12:00 | Allmänt

Jag har vart med mickis hon kom till mig hjälpte mig att slå in julklappar och sen åt jag därefter klädde jah på mig varmt, varmt för att vi skulle ut o åka skridskor! Svinkallt.. med andra ord.. Jag fick låna ett par skridskor utav johanna tack <3 fast de var en aning stora men de gjorde inget (: vet ej vart mina är men har inte vart så förtjust att åka skridskår på ett par år för får alltid ont i fötterna o har blivit fett dålig på att åka e jätterädd för att ramla senast jag satsade så kom jag hem med blåmärken över hela knäna! de gjorde fett ont så.. inte kul..

Inna vi åkte skridskor satt jag på mig lite extra kläder! bl.a tights, mjukisbyxer o sen onepiece på de, t-shirt, Lyle&scott ull tröja samt onepiece.. Det bev ganska varmt!! o lite extra strumpor.. Men trots att jag också hade vantar, mössa, halsduk så vart det sjukt kallt för ansiktet och håret frostade sig på en gång! :O ;PP









Nu e jah hemma igen o ska vänta på maxen! för vi ska va ikväll (:



HA en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback