25 december

2010-12-25 @ 15:03:23 | Allmänt

igår blev det tyvärr inga inlägg tänkt skriva på morgonen men internet krånglade! ;)

Min julafton började med att jag gick upp fixade mig, pappa hämta mig så åkte vi till min farmor en stund sen hem till han! Där vi åt lite lunch, kolla på tv 15.00 och öppnade julklappar! :) utav pappa fick jah massa pengar och någon som jag älskar! ABERCROMBIE & FITCH kläder!! :D Älskar det märket... har gjort det i flera år dock är det så svårt att få tag på kläderna men tur är så är min pappa Pilot så han kan ofta få tag på A&F kläder när han är och jobbar (;



Sen åkte jah och min bror hem till mammsen där vi åt mat och öppnade julklappar samt spenderade resten av kvällen (:


VÅRAN JULGRAN!   Neråå



Här är våran Julgran ! samt lite keet ;)






kissekatten låg bakom paketen ! ;PP






Här är mina öppnade julklappar!




Här ligger en del av de jag fick bl.a. Massa pengar, kläder, massa hudvårds produkter, till naglar (eftersom jah ska ta bort mina Gelé naglar har börjat tröttna så ska ta ett litet uppehåll ett tag :) , produkter till håret, smink, kläder os.v. en del saker ser  man redan ;P och andra inte ;P

Lite för tydligande:

Ett helt kit med massa saker till naglarna som är vårdande, som förstärkande, os.v.


Ett nytt koppel till wielma som jah önskat mig så snyggt!




 Här ligger Wielma på mon päls jacka (äkta) innan vi ska åka till farmor ;P





Nu kommer elinor och anton samt astor o douglas som ska få komma o leka med wielma dock löper ju wielma men astor e inte könsmogen och wielma kommer ha skydd på sig (tikskydd- mens blöja)  Men man får självklart ha koll iaf :)

Sen ska jah till mickis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback