helgeen

2010-12-19 @ 18:45:27 | Allmänt

i Torsdags blev Julbordskryssning väldigt trevlig och väldigt god mat. Det var roligt folk som följde med också! :)

På fredagen firade vi jojjo det var kul! Hon hade Disney tema så det var väldigt skojigt tyvärr så var det några tråkiga personer som inte klädde ut sig men dem flesta gjorde det! Efter många om och men så slutade det med att jag var Jasmin i Alladin! men det kom jag på i sista sekunden först tänkte jag vara Petronella i Askungen men sen klippte jag mig på fredan då tänkte jag vara Snövit men hittade inga kläder så kom på Jasmin vilket var ett väldigt bra val! Dock kände jag mig vääldigt obekväm i fredags var väldigt ledsen då jah inte blev nöjd med mitt hår och det förstörde kvällen lite för jag ville inte gå ut ett tag var såå sur,.. ;(

På lördagen var jag hemskt trött! trots lite alkohol och tidig hemgång på fredagen så lyckades jag komma upp på lördag morgon och jag skulle rida dubbel lektion. Första lektionen gick jättejättebra ... Andra lektion gick sämst så jag fick avbryta för det funkade inte hästen som jag hade på andra lektionen var livrädd för alla dessa hinder som stod i ridhuset så det gick inte att rida hon var livrädd då hindrena stod i hela ridhuset ... Aja så min ridlärare sa att jag skulle rida igen en annan dag och hoppa ist som hon vet att jag älskar.. Eftersom halva lektionen hade redan gått så det var onödigt att byta häst..
Jag var vääldigt frustrerad i lördags var så arg på allt o alla tror att det har att göra med att jag inte har fått sova något på länge jag har itne fått sova så mycket som jag borde.. Så kanske var därför var extremt känslig o ville bara be alla fara åt hel... Det blev massa motgångar under dagen so ja fick utbrott på... det slutade med att jag gick o la mig ett par timmar så vakna jah o var som vanligt igen glad :) Men var trött heela kvällen typ..

På lördagen vat jag hemma hos mickis på kvälle  jag öppna mina julklappar från henne det var vääldigt kul!  (; Sen kom maxen o hämta mig så gick vi hem (=














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback