Första dagen på det NYA jobbet!

2010-12-06 @ 17:34:31 | Allmänt
Idag började jag klockan 07.00- 13.00 på det nya jobbet i väsby centrum på café där :) det var kul! lärde mig en heel del bara på första dagen!

Jag kommer fortsätta jobba på söder men kanske inte lika mycket nu kommer jag få jullov därifrån i typ en HEL månad! Så hela jullovet kan jag jobba på det nya o.s.v. Jag får se hur det blir :) På söder får jag komma o gå precis som jag vill jag har  typ inga regler eller schema eller whatever där jag FÅR göra som jag vill! vilket är sjukt nice! ;)


I helgen åkte jag till Gävle med Max i fredags vi var hos hans mamma, på fredagen gjorde vi ingeting bara tog de lugnt o så. På lördagen åkte vi till Dalarna hem till max plast pappas mamma där vi firade "jul" det var barnens jul hos sin farmor. Så där fick barnen öppna julklappar och vi åt en J'vla massa jul mat! riktigt gott var det ;) Så vi övernatta där också det var en jättetrevlig lördag må jag säga! Det var en del folk där och jag hade jättekul.

Jag fick också julklappar! :D Ett presentkort på 300kr från dom som bodde där! och sen fick jag en pärlplatta från maxens syster Moa jättefint! och så fick jag ett silver armband från maxens mamma! riiktigt fint!!


Såå
på söndagen när alla var trötta o bakis så skulle vi åka till Valbo köpcentrum på vägen hem från dalarna och Shoppa! Jag köpte en super fin klänning från .... Som jag ska ha på Nyår! Så inga bilder på den nu ;PP



Påvägen till Dalarna  :) 

Jag glömde ta kort på bilen vi åkte i det var en knalgul liten buss med 9 platser! ^^



Eftersom jag såklart glömde min kamera så togs inte bilderna från min kamera under lördagen  så dom kommer sen!


påvägen hem från dalarna vi stötte på en ÄLG!





Mina julklappar! ::)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback