"hej tråkigt besked" Julbordskryssing idag!

2010-12-16 @ 08:38:04 | Allmänt
Jag får inte gra mitt prov idag!!! Faaan... Jag ville ju verkligen,...


Nu gick jah upp tidigt i onödan! Imorgon kommer jag inte kunna komma upp iaf! Jag verkligen slet mig upp idag o de lyckas jag bara med en gång i veckan...



Aja.. Idag har jag på mig min Onepiece igen! Det har redan kommit fram  4st personer o frågat vart jag köpt den!  ^^



Jag ska föröska plugga nu men tyvärr kmr min data dö snart då kan jag inte plugga ett skit.. för allt ligger typ i datan... aja..,,,,



Idag ska jag på julbordskryssning! :D FEtt kul :D Med jobbet. Halv 6 ska jag vara i slussen o möta upp några kompisar.
Jag kmr bli tvungen att gå tidigare från skolan idag iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback