Inte alla som får julklapp från sitt jobb ;)

2010-12-21 @ 16:51:34 | Allmänt

Idag kom mickis till skolan kl. 12.00 då skulle vi käka pannkakor och så stötte vi på Johan o Linus så vi gick o käka med dom sen åkte v i hem gick ut med Wielma och sen till mickis för att åka med Ted till centrum! Jag skulle köpa en ett "tik skydd" Till wieelma (mens blöja) Jaa precis hon har fått sin första löp nu o lilla flickan blir stor!

Efter centrum åkte vi till mickis o var där vi bakade bland annat Kladdkaaka!! ;D


Nu när jag kom hem från mickis så hade jag fått en liten julklapp från jobbet! det är inte många som får ;)


Från mitt jobb! ;)


Kolla vad måånga triss jag fick! :D Hoppas jag vinner!


Mickis o min kladdiis!


Wieliis tik skydd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback