Julklappaar!!

2010-12-10 @ 19:31:30 | Allmänt

Idag åkte jag och mickis till Kista och handlade massa juulklappar eller det var bara jag... Jag köpte till min bror, pojkvän, o mammsen pojkvän eftersom han har vart såå jäättejätttesnäll o hjälpt mig med lilla Wielmisen på dagarna! så han har fått väldigt mycket! För ett x antal hundringar ;P    Jag skulle även handla till mamma men mina 2500 kr jag hade på kortet tog ju liksom slut då.. så jag ska tbx imorgon efter jag har köpt min OnePiece för 1500 kr! eller nej juste mamma skulle ju betala den ;PP Men iaf.. Så jag kan ta med mig mer pengar då! :D


Idag köpte jah även såklart! till mig själv.. hittade två par jeans Det är sällan jag hittar jeans som passar! Men men idag hitta jag två så var ju bara tvungen att köpa de för yttiligare 1000 kr.... Jag hittade faktiskt ett par Gstar jeans för 500 kr!!!!! Heerreegud.. såååå billigt!! Var ju liksom bara TVUNGEN att köpa jeansen! EFTERSOM de kostade runt 1200 kr först! dessutom satt de ju självkkart bra också! ;) Hittade min storlek PERFEKT!










Nu ska jag börja fixa mig inför kvällen ;) Ha en kul kvääälll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback