JUULLOOOV!

2010-12-22 @ 16:27:03 | Allmänt
ÄNTLIGEN!!!


Idag kom jag till skolan klockan 9 och gick in i kulturum för att se den årliga konsterten som lärar är med i! Det brukar alltid vara jättekul. De brukar ex. härma hur elever brukar vara i klassrummen! skit kul idag hängde de till och med ut elever ^^ ingen verka ta åt sig iaf HAHA

De visa en massa saker de var iaf jättekul!

Men det roligaste var nog när de kom in massa män med en glitter tjol och bh samt peruk och dansade,, de härma dans förengen ^^ 

Idag hade jag på mig min ONEPIECE och Tomteluva! hahah ;Pp Såg rätt söt ut!

Idag har jah vart med max gick en extra gång på konserten för att han skulle få se den. Sen gick vi hem och hade julklapps öppning (han ska åka till sin mamma över jul) och jag ska inte med. Han fick en hel kläder av mig o mamma men hälften fick vi byta så vi åkte till kista centrum och böt! Jag bör även mammas klänning som jag skulle köpa till henne men hon betala så men iaf så böt vi den sen köpte jag en julklapp till henne o pappa samt att jag köpte EN TILL BH på rean... Vi skulle även köpa en fisk höhö

Nu har maxen åkt hem ett par timmar men han kmr tbx sen igen så jahg ska tträffa mickis nu o kanske alicia :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback