Lucia!

2010-12-13 @ 11:05:42 | Allmänt
Idag är det ju Lucia då har jag satt på mig min nya tomteluva! Mycket fint.

Imorse försov jag mig så jag missade lucia uppträdandet fick inte kommain i kulturum men sen lyckades jag ta mig in ändå men blev utslängd lika fort... Dock fick jag gå på de andra uppträdandet en timme senare..

Inte för att jag missade något men det blev ett gott skratt ändå... Då det var många som sjöng men den som borde ha kunnat sjunga var dock det dåligaste jag hört.. det var pinsamt värre... Jag kunde inte ens skratta åt de för det var så hemskt... stackars....  




Såhär ser jag ut idag iaf!






Idag blir det gröt till lunch! Hoppas kocken inte misslyckas med den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback