Mellandags reean!!

2010-12-26 @ 23:52:30 | Allmänt
Nu har äntligen mellandagsrean börjat! Har längtat mer till den än till Julafton! ´Varje år går jag upp så tidigt att jag kommer till stan när affärna öppnar för att allt blir utplockat direkt och speciellt i mina strl! men iår blev det liite annorlunda... jag åkte inte så jag kom nnär de öppna och dessutom åkte jag till kista! jag känner att jag har sååå mycket kläder mycket som är nytt också och oanvänt och har ingen lust att köpa så mkt längre för jag har allt.. men jag har ju alltid vart så att jag köper hur mycket som helst plockar på mig så enormt myckey kläder o bara köper bara för att.. de e rea... men iår har jag sagt ifrån till mig själv.. och är inte lika shopoholic som jag var förut... men älskar fortfarande att shoppa.. såklart.

därför idag var jag i kista och fick med mig lite saker hem stolt som jag är över mig själv har jag inte köpt såå onödiga saker men som sagt Jag har ALLT! så vad jag en köper är det onödigt! men så mycket pengar som man har måste man ju lägga ut på nånting ändå... så men har ju självkkart har man mycket pengar kvar...


Något som jah köpte som Inte var onödigt det var nya underkläder... av en viss typ jag behövde.. och sen köpte jag Jättefina skor!! och 3 st tröjor, en body med långarmat, en Fred Perry, En tröja från gina T.


Här är TVÅ utav 8 av sakerna jag köpte!


Mina skor jag köpte! Jag blev så SJUKT KÄR i dom! 599kr




FRED PERRY tröja 799kr MEN nu 399! (;




Jag orka inte lägga upp allt jag köpte men det var 6 st plagg till! ;D

Imorgon blir ddet att åka till stan o kolla i affärna! :D

Nu ska jag och Wielma se film! sen sova

Godnatt!




Får inte glömma att säga att jag har vart med mickis hela dagen o hon e bäääst! ingen protest :) <3
och även igår då spela vi Kinect skiitt kul! men shit vad trött jag blev!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Är du rik? :)

2010-12-27 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback