One pieecee!!!

2010-12-12 @ 22:53:48 | Allmänt
Igår mådde jah fruktansvärt dåligt hela dagen. Men jag kunde ju ändå inte låta bli att åka till stan för att handla min One piece!! såå överlycklig jag åkte dit med min bror & Co.  De hade sagt att dom skulle få in nya storlekar osv. men de hade dem inte så jag tog en strl förstor men de gör ändå inget! Den e sååå skön ändå!! Det blev heller inte någon som jag tänkte att det skulle bli det blev en sådan som maxen ville ha fast en grå ist för marin blå..


Idag jobbade jag i väsby centrum på det nya jobbet i ett Café började 10.00 och slutade 17.30 så det var en lång dag för mig längre en vad jag brukar jobba... Men det gick bra! det var kul! lärde mig massor idag och har gjort massa saker. :) De på jobbet verkar gilla mig iaf..  Men saknade min one piece hela tiden!

Och efter jag slutat jobbet tror ni inte att jag tänker åka till söder för att jobba där också.. helt otroligt... Menmen jag åkte dit sen visar det sig att jag och chefen blev helt ensamma och då sa hon till mig att jag skulle ,gå tidigare för att hon ville hem.. men jag ville ju jobba.. nödvändigt det var att åka dit liksom.. me men tjäna in lite pengar iaf...



Min onepiece!   1400kr





Snart ska jag köpa en till! :D Fan älskarr doom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback