Onepiece!!

2010-12-10 @ 10:37:42 | Allmänt
Igår var jag med Maxen vi åkte till stan och kolla in den nya öppnade Onepiece affären på östermalm.

Jag tänkte beställa min på internet för jag har 300kr rabatt där på en onepiece :D De kostar ju ändå mellan 1000- 2000 kr. Men då sa dem i affären att jag kan använda den där. Så men mycket var slut de sklle få inte nya storlekar idag så jag åker in imorgon :)

 Maxen vill också ha en så kanske blir en till han också ;)


¨

Den här funtar jag p ;PP ca 1500kr

Eller den här ca 1600 kr


OnePiece Green/Gray blend


Jag får se vad det blir ;)

Kommentarer
Postat av: my eklund

Jag vill också ha!

2010-12-10 @ 13:23:43
URL: http://mymariaeklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback