Onsdag! Planera nyår..

2010-12-29 @ 12:25:24 | Allmänt
Idag ska jag planera nyår med bl.a mickis.. det är ju inte långt kvar nu och måste ha lite planering inför kvällen.. Men känner ändå att iår kommer det inte bli något stort eller specellt nyår.. Menmen får hoppas att det blir lite kul iaf!(: Känner att jag knappt orkar bry mig heller..
Jag har iaf köpt en nyårsklänning och igår fixade jag klart med drickan iaf så har köpt nu så de e klart iaf! :)

I måndags åkte jag mickis o frida till stan jag skulle shoppa lite, bl.a. piercings och låshör..! Vilket jag också köpte blev jättenöjd!! med håret alltså! precis min färg och de passar verkligen! Äntligen... Har verkligen tröttnat på frisörer som alltid klipper av mitt hår!! -.- Så hatar verkligen mitt hår sen senast jag klippte mig..  så nu gav jag upp o köpte hårförlängning ist!

Jag var väldigt duktig i måndags... jag köpte verkligen ingeting jämfört med vad jag brukar.. kände verkligen "nej nu ska jag endast köpa kläder som jag kommer använda! och som behövs lite iaf.," och det gjrode jag också! Jag köpte underkläder och tighs! samt piercing löshår... Bara för att det är rea så blir det ofta att man köper mer en vad som är tänkt.. och jag köpte mkt mindre  än vad jag trodde!! :D Jag hoppade t.o.m över affärer :D


Igår kom max hem till mig han sov också här men åkte imorse för att han skulle jobba! :) <3

Min chef från V-Centrum ringde mig igår och sa att jag skulle jobba Tors. 15.00- ? Fre. 07.00- ? Sönd. 10.00- 17.00 !



Såhär ser jag ut i mitt nya håår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback