Pluuugga o färga håret!

2010-12-15 @ 14:16:08 | Allmänt
Sådär hemma vääldugt tidigt slutade 12 idag! ellr då jag gick hem ia.. efter jag ätit jul lunchen i skolan ;) 
Efter det tog jag bussen till centrum för att köpa hårfärg och en pip nalle till Wielmiseen.. som jag tror hon gillar ;P och tror det blir lite svårare för henne att bita sönder pipen så.. :) 

Nu ska jag börja plugga hoppas jah får myyyyycket gjort!! är fett seg! tar mig hundra år alltid att plgga... nu är det tidigt på dagen så har inte börjat bli trött än... 



Hörs sen!! 



ps. Jag har köpr brun hårfärg, jag vet jag färgade för typ två veckor sen men blev inge bra det syntes inget :S...
Nästa gång jag färgar håret det kmr dröja ett tag men då ska ja iaf börja göra blonda slingor :)


Jag och Bianca hunden som jag köpte en gång i tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback