Sista dagen på söder! för iår..

2010-12-13 @ 23:08:11 | Allmänt
Idag var min sista arbetsdag på söder för iår!

På Torsdag ska vi dock åka på Julbordskryssning med jobbet! i Skärgårn som jobbet pröjsar för! :) Varje år äter vi julbord tillsammans förra året åt vi på ett jättefint ställe i Gamla stan!  sen går alla på jullov i typ minst 3 veckor ;P sköönt.,.,. Men kommer bli fett rastlös o sakna jobbet som fan..


Idag var det ju en sådan härlig dag! Komma hem från skolan ut med hunden sätta på mnig min one piece och fara till jobbet! Jag hade en jättemysig dag på jobbet iaf.. det blev mycket julmys iaf. Jobbade tyvärr inte så mycket då hunden var ju med och hon e ju så populär min söta lilla rävunge! så alla ville ju komma till mig hela tiden (; Menmen.. jah kommer ju jobba på det nya jobbet nu ist då :)



vi ute o gick :) Hon sprang lös hon har blívit så duktig! Nog med att hon alltid varut så duktig på att lyssna!bäst för henne.. ;PP





Hon springer förbi





Nu ska ja käka lite och göra lite läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback