snart heem!! :D

2010-12-15 @ 09:44:20 | Allmänt
Igår pluggade jag hela kvällen sen såg jag på sista avsnittet av Desperate Housewifes! Såå jävla grymt! Jag döör för desperate!! Jag kommer bli så ledsen nästa tisdag då det inte kommer något ;(  Jag kommer sitta där framför tvn o bara vänta, vänta o väna.. Nedå men typ..

Igår var det första dagen o skolan med min Onepiece! många blickar o kommentarer men snälla (; Som sagt alla kommer köpa en onepiece nu..

Idag har jag mina nya Gstar jeans på mig och dom e så sjukt tajta... dock vet jag att de kommer töja ut sig typ två strl snart! så de e bara att vända.. tillslut kommer jag ändå bli tvungen att sy in dom!

Jag saknar iaf min onepiece! Jag måste ha den imorgon igen! När den har torkat (ligger i tvätten)


Idag ska jag hem tidigt frå skolan sköönt! Men ska hem o plugga,plugga o plugga..... -.-


Idag blir det jul lunch Wiihooo

HA en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback