Söndag

2010-12-20 @ 13:40:25 | Allmänt
igår var det den första söndagen på flera månader som jag har varit ledig från jobbet och första dagen på flera månader som jag fått sova hur länge jag vill! går upp tidigt varje helg och sen går man i skolan på vardagarna.

igår slappade jag hela dagen  som jag inte har gjort sen i sommras och Elinor var här med Astor så Wielma o han har fått leka och sen kom Anton o hans pappa med Sandý så det var tre hundar här  och vart fullrulle på dem!

igår pluggade jag på kvällen skulle ha haft två prov idag men skippa ett gör de efter lovet och de andra plugga ja inte så mkt till för att jag somna,....


IDAG SKA JAG GÖRA OM MINA NAGLAR! :D NYÅRSTEMA!  Ni ska få se sen ;)


Bilder från i lördags ska ni få se sen!! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback