Tack för en underbar helg!

2010-12-05 @ 21:37:33 | Allmänt
SNabbt inlägg.   Jag har haft en sjukt bra helg! mer om detta imorgon efter jobbet och bilder kommer då! :)


Imorgon är jag ledig från skolan och jar precis fått ETT TILL jobb så ska börja imorgon7 på morgonen! ska upp 5! Ni vet jag sa ju att jaf skulle på arbetsintervju och jag FICK JOBBET! På ett CAfé.  Najss kände mig hedrad eftsom att det var grymt många andra som hade sökt os.v. och en hel hög med kuvert med CV.. Men men tack för en underbar extra farsa som skjutsar mig dit! och sen ska jag hem o plugga. Egentligen ska jag till jobbet på söder men hinner nog inte de imorgon ...




Hör avmig imorgon efter jobbet! NU måste jag sova ! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback