11/2

2010-02-11 @ 13:47:07 | Allmänt
Just nu har jag rast till klockan 14.00 då ska jag ha samhäll, jag har haft svenska i 2 timmar där hon pratade om en formell uppsats. Mycket jobbigt. Två timmar tog det att gå igenom om hur en sådan uppsats ska vara... De var dock lite jobbigt. Nu på samhällen kommer vi fortsätta med ett annat jobbigt arbete som hör till de här min svenska- och samhälls lärare samarbetar nu för tiden.  Max kommer snart och ska vänta på mig tills jag slutar sen ska vi hitta på något. Idag tänkte jag kanske jobba, jag gjorde de igår de gick väl bra men sista timmen fick jag en jävla huvudvärk som slutade med att när jag kom hem kunde jag inte sätta mig vid datan eller något utan såg klart på 2 fast and 2 furius. Sen sov jag. Idag är allt borta TACK OCH LOV!
Idag hade vi dessutom "aids galan" där några snackade om aids o.s.v sen sjöng två stycken, derefter dans och sist modevisning det var ganska kul, men vissa kunde inte gå i sina högklackat så de kanske inte såg så jätte bra ut men annars var dem ju modiga :) Det var dessutom några killar som gick catwalk det var ju väldigt roligt, duktiga var de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback