12/2-10

2010-02-12 @ 17:09:23 | Allmänt

Nu är det bara två dagar kvar tills jag och Max har våran två års dag! På alla hjärtans dag så att säga :)
Idag slutade jag 13.40 sen åkte jag hem och duscha och därefter har jag varit och klippt mig! :)
Det blev helt ok faktiskt en liten ändring ;) Mitt hår känns så J'vla skönt just nu! känner det knappt
, och om man ska tala om hur det luktar så ljuvligt så ljuvligt.
Nästa vecka ska jag tillbaka och köpa en olja som man sätter i håret det är en ny grej som har kommit den skyddar mot värme så jag kan platta håret utan att det blir så förstört och torrt, det blir heller inte fettigt! Det känns sjukt nice och luktar såå gott. Men hon hade bara ett litet prov.
Produkterna kommer nästa vecka så jag köper en sådan burk direkt! 300kr inte så farligt :)  
Idag får jag se vad som händer, jag kommer nog vara med Max ett tag iallafall vi får se vart kvällen leder!

Hörs sen! PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback