14/2-08 Jag Älskar Dig! - 14/2-10 2 år med Älskling idag! <3

2010-02-14 @ 14:09:31 | Allmänt
Den 14/2-08 blev jag tillsammans med Max Eklund! Vi har haft roliga minnen ihop. För några månader sen tog det slut mellan oss, det var det sämsta som jag nånsin har gjort, det fanns ingen bra anledning för det. Jag viste hela tiden att vi skulle bli tillsammans igen, jag kände det varje dag. Det är han jag vill vara med resten av mitt liv men en paus gjorde det bara mycket bättre och starkare mellan oss! Vi är ett av de starkaste paret som klarar oss igenom allt! Det har hänt mycket men otroligt nog så håller vi fast vid varandra och så kommer det alltid att vara oavsett vad så kommer ingen/inget att kunna sära på oss.  Men tur är så är det vi två igen! :D <3

Några av våra minnen tillsammans!!!


Året -08

Mallorca- 08!- 3 månader efter att vi blev tsm

Jag skrev det här efter mallis resan



På mallis gjorde vi ett porträtt tillsammans!


Mysan tog bilden när vi gick från stranden!


My tog bilden på hotellrummet!



De här skrev jag, vet dock inte vart Max såna här finns ...



Sommar -08

Min och Max S-avslutning han-9an Jag- 8an!



¨

Max tog bilden- En grymt fin utedag!



Max åker vattenskidor- Jag tog bilden



Våran första kryssning tsm- mitt på dansgolvet


Jul firande hos Max.



Nyår-08



Året-09

Våran 1-års dag 14/2-09



FInaste Max skickade mig 100st ROSOR!! Efter att jag gjorde slut :(
Det ser mycket mindre ut på bilden än i verkligheten. Har kvar dem!!



Las Palmas! -09

















Återförenade dock några månader tidigare. Nyår!- 09





Låt
A man from Argentina



 
Min och Max låt i början på vårat förhållande.












Alla har fattat hur mycket deras svartsjuka än försöker förstöra så vet vi bättre. Vi har lärt oss under den här tiden. Det ni säger lyssnar jag inte på jag vet vad som är sant och inte. Ingen idé att ni fortsätter, men vafan ni har ffs inget liv så det här är erat liv att förstöra och snacka massa bullshit för att förstöra vårat liv. Stackars jävlar Skaffa er ett liv!


Kommentarer
Postat av: Johanna Lillis Eriksson

Ni är dom sötaste som finns! Jag visste från början att det alltid kommer vara ni två! :) <3

2010-02-14 @ 14:24:51
URL: http://flickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ni är så fina tsm. Eran kärlek till varandra verkligen brinner. Jag vill att det ska vara ni två ända tills jag blir gammal och går i graven. Kramar på er båda! <3

2010-02-14 @ 14:38:54
Postat av: Anonym

Jag älskar dig Isabella Ekman, nu och för all framtid ! <3<3<3

2010-02-14 @ 14:39:45
Postat av: Fannii

Gud vah fint :) Jag bara ryser när jag såg blogginlägget. Ni passar så bra :D <3

2010-02-14 @ 15:08:53
URL: http://somethingornothing.blogg.se/
Postat av: Liina

Riktigt fint gumman blev nästan tårögd :')<3

skit glad för din skull och GRATTIS till er båda att ni har klarat er igonom så mycket !!

Puss miss u<3

2010-02-14 @ 15:53:59
URL: http://babyinheaven.blogg.se/
Postat av: Lina

Gratis!

Ha en bra Alla Hjärtans Dag nu ;D <3

2010-02-14 @ 16:15:11
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: Lina

sv: tack gumman får hoppas att det går bättre i skolan nu :), Familjen hälsar tillbaka :) jag kommer till märsta i morgon :)<3

2010-02-14 @ 16:33:36
URL: http://babyinheaven.blogg.se/
Postat av: Kristian

Grattis på 2 års dagen :)

Men du får dela med dig av sötnosen max när jag flyttar upp :)

2010-02-14 @ 23:54:56
URL: http://bkrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback